
La bandera azul volverá a ondear este verano en la playa de Cabío-Lombiña
La bandera azul volverá a ondear este verano en la playa de Cabío-Lombiña. La concelleira de Turismo, Estefanía Ramos, acudió ayer a la entrega de distintivos, que tuvo lugar en Ponteceso, y avanzó que este elemento se colocará “nas próximas semanas, coincidindo co inicio da tempada de verán”.
Como explica la edil, este reconocimiento se otorga en base “a unha serie de rigorosos criterios de sustentabilidade, accesibilidade e servizos”, y da cuenta del “esforzo que realizamos desde o Concello para garantir que as praias da Pobra, un dos principais reclamos turísticos, estean nas mellores condicións posibles para recibir aos veciños e veciñas e visitantes”.
En este sentido, Ramos apunta que la de Cabío-Lombiña destaca por la calidad de sus aguas, situación y “polos servizos que ofrece”. Entre ellos, dispone de paseo marítimo, zona de estacionamiento, puesto de salvamento, parque infantil, baños públicos, restaurantes y empresa de actividades náuticas.



