A segunda edición da campaña Raña e gaña repartirá na Pobra agasallos por un valor total de preto de 15 000 euros
O Concello da Pobra do Caramiñal e o comercio local volven unir forzas e botan a andar unha segunda convocatoria da campaña Raña e gaña, focalizada neste Nadal na dinamización económica do municipio e para a cal se volve contar novamente coa colaboración do tecido empresarial. Repartiranse máis de 70 000 rascas en 60 establecementos comerciais e de servizos do concello entre os días 27 de novembro e 6 de xaneiro, ambos incluídos, que se traducirá en arredor de 600 agasallos directos por un importe total de case 15 000 euros.
A concelleira da Promoción Económica, Charo Varela (Nós Pobra), puxo en valor esta iniciativa que xurdiu da relación directa entre a Administración local e o sector comercial para seguir repartindo ilusión e vigoriza-la actividade económica do municipio. Fixo así referencia ao éxito acadado no pasado Nadal, que se traduciu nun movemento de aproximadamente 800 000 euros. Aproveitou, ademais, a ocasión para expresa-lo seu agradecemento a tódolos comercios participantes, así como ás empresas colaboradoras Congalsa, Grupo Roig, Rianxeira/Escurís, Conservas Ramón Franco, a estación de servizo Avia e DS Smith Cartogal.
Entregarase un rasca por cada dez euros de compra e aqueles que resulten premiados especificarán o agasallo xunto co establecemento onde se debe recoller, tal e como explicou a técnica municipal, Sara Sánchez. No caso concreto das contribucións das empresas colaboradoras xa referidas, será preciso acudir á oficina do turismo (Casa Mariñeira), onde o persoal municipal se encargará da xestión, pois os artigos permanecerán alí expostos. A atención ao público é de luns a venres, en horario de 10.00 a 14.00 horas. O prazo para recolle-los premios será ata 28 de febreiro de 2022.
Pola súa parte, a directora das relacións externas de Congalsa, Isabel Cañas, indicou que decidiron darlle continuidade á súa colaboración e contribuír a xerar ilusión con este tipo de campañas. Achegarán, polo tanto, dez lotes de produtos e a viaxe familiar a Eurodisney. E, en representación do comercio local, Noelia Hermo, agradeceu a implicación de tódalas partes por seguir a apostar polos establecementos de proximidade a través desta iniciativa e animou a xente a tomar parte dela co mesmo ímpeto ca na pasada edición.
Entre os establecementos participantes, que contarán cun distintivo nun lugar visible, figuran tendas de roupa, alimentación, deportes, centros de estética, xoiarías ou informática, entre outros, o cal é unha mostra da heteroxeneidade dos locais integrantes desta campaña e, polo tanto, dos agasallos que se entregarán: dende produtos alimentarios a sesións fotográficas, tratamentos de beleza ou complementos, os cales son só algúns dos exemplos. Por parte das empresas colaboradoras, os agasallos consistirán, principalmente, en lotes de produtos, dispositivos eléctricos, maletíns de limpeza de vehículos e unha viaxe familiar a Eurodisney.